tisdag 29 april 2008

Sol & värme....

Vilken dag det har varit!

Våren har verkligen kommit med besked. När jag åkte mellan Sollentuna och kontoret idag, var det riktigt svårt att gå in. Funderade på en massa ursäkter för att få smita hem men kom inte fram till nåt hållbart...

Jag får kämpa på för att få min ersättare Birgitta att komma in i alla nya arbetsuppgifter. Hon är jätteduktig men mycket är ju som sagt nytt.

Idag kändes det som hon var ute och vallade mej som en riktig invalid... Jag fick stanna ett par gånger mellan butiken i Sollentuna och pendeltåget. Att det är så svårt att gå! Just nu känns det som om jag blir sämre för varje dag som går, men det har ju vänt förut så jag hoppas på det bästa!

Nu är det dags att tugga i sej lite mat innan sängen lockar allt för mycket...

Kram!



Inga kommentarer: