onsdag 20 maj 2009

Snart bara tre dagar kvar...

Och här sitter jag och njuter av tystnaden.

Huset är nystädat och doften av Ajax är alldeles underbar. Undrar bara var mannen tog vägen. Han skulle läsa för Viggo, men jag tycker mej höra upprepade låååånga snarkningar från övervåningen. Han har nog somnat.

Imorgon kommer mamma, pappa, Emma, Malin och Sofie. Då blir det full rulle. Men åh så mysigt! Då kan vi liksom ladda tillsammans allihop. På fredag ansluter sej så syster med resterande familj och så Monika och Marin. Livet kan inte vara bättre!

Innan gänget kommer imorgon ska vi ta en tur till Maxi och handla en massa mat och grejer. Sen ska jag bege mej till en blomsteraffär och införskaffa dekorationer. Sen är nog det mesta inköpt tror jag. Bara en del pyssel kvar. Som att skriva placeringskort och komma på hur jag ska få till de där servettringarna som jag fantiserar om.

Kram!

1 kommentar:

Knas och kalas sa...

Hoppas din stora dag igår var fantastisk!

(vad fina de är dina goa!)