söndag 7 februari 2010

Sköna söndag!

Har varit och kört ett Bas/Styrka pass idag. Det var superkul! Nästa gång kommer jag kunna ta ut det hela ännu mer när jag vet lite vad som händer. Det kan bara bli bättre...

Sitter här och smälter en riktigt god lunch. Det blev omelett med ost, skinka, paprika och lök + en del sallad. Görgött!

Harmoni (om än tillfällig) råder här hemma, dottern sover middag och killarna "Wii-bowlar". Jag ska försöka ta en dusch och sen tror jag nog att jag ska ta mej iväg på en liten shoppingtur. Nya underkläder behöver införskaffas....

Jag känner mej pigg och glad och för första gången på jag-vet-inte-när har jag funderat på hur jag ska få ihop mina träningstillfällen kommande vecka... Det känns viktigt och jag är så GLAD för att jag faktiskt tycker så!

Det är vägdag idag. Det blev minus denna vecka också -0,5 kg!

Nu ska jag gå och ge mina killar en blöt puss.

Hoppas att ni får en trevlig avslut på helgen.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäkligt bra gjort med ännu en minusvecka! Fortsätt så söta syster!