tisdag 9 februari 2010

Slut som artist...

...är min lilla dotter idag, om än tillfälligt, får jag hoppas. Natten kom och gick med två "trösta-tvätta-torka-byta-sängkläder-ny-pyjamas" tillfällen, men annars var det lugnt.

Liten dotter hade så skakiga ben imorse att hon rasade ihop när hon försökte stå upp. Med lite vatten och en halv banan i magen somnde hon om i min famn när vi kollade på TV4:s morgon TV. (Förresten - hur lyckas man vara så himla snygg och fräsch som Kristin Kaspersen?! Det LYSER ju om henne!)

Nu har hon sovit i snart vå timmar. Lilla godingen. Hoppas på mer matlust när hon vaknar så att jag får tillbaka min vanliga pigga lilla tjej igen.

Nu ska jag attackera högen med stryktvätt och drömma om ett trevligt träningspass ikväll...

Kram!

1 kommentar:

Knas och kalas sa...

Stackars er alla och lilltjejen i synnerhet. Magsjuka är päckel-pest-äckel-tråkigt. Blä.

Hoppas hon kryat på sig och att det inte var en alltför smittosam varitan.