söndag 9 december 2012

Tillfreds

En bra dag blev det idag.

Jag startade dan med en jogg. -13 grader visade termometern men med tre lager kläder och broddar på skorna så funkade det alldeles utmärkt. Jäklar va skönt det var... Jag tog det lite försiktigt för att verkligen fixa rundan utan att gå och det funkade fint.

Nu är frågan hur jag ska lägga upp kommande vecka. Jag ska jobba halvdagar på torsdag och fredag och då tänkte jag sätta två pass och till helgen blir det minst ett. Hur början på veckan kommer att se ut vet jag faktiskt inte, det beror lite på hur jag får till en pissig jobbgrej som måste bli klar...

I kväll har vi haft stora familjen på middag, väldigt trevligt! Jag lät mej inspireras av Monica Eisenmanns blogg åter igen och gjorde en gulasch, supergott!

Nu ska jag sova och ladda för en ny intensiv vecka. Go natt!

Inga kommentarer: