söndag 6 april 2014

Helg

Maken gjorde veckohandlingen går. Han är bra på att handla min man.

Glad kom han hem saker att fylla skåpen med och några små påsar godis som barnen fick dela på som lördagsgodis. Jag hjälpte till att packa upp och till min fasa så har karlsloken inte köpt något godis till mej! Well, inte till sej själv heller, som om det nu skulle göra läget mindre katastrofalt...

Men va faan?! Var lite otrevlig en stund men sen lugnade jag ner mej och det blev riktigt bra till slut! 

Åt en god middag med ett glas vin och senare på kvällen åt jag lite glass. Förutom att jag fick ont i magen av glassen (är inte helt kompis med mjölk...) så var ju detta alldeles lagom med matmys! Mer än så behövdes inte.

Härligt, nu är veckan slut och imorgon är det åter nya tag med mat, motion och jobb....




Inga kommentarer: