tisdag 24 november 2009

Vilken dag!

Vaknade i natt av att min älskade man kom traskande upp för trappan och konstaterade att hans mage inte direkt fungerade som den skulle. Mycket mer än så hann han inte säga innan han fick rusa ner för trappan igen för att uppsöka ett visst ställe.

Stackare!

Han har varit helt under isen hela dagen. Skitdålig, helt enkelt... Ha, ha, ha! Vilket sinne för humor man har...

Jag tog tillfället i akt och drog iväg på shoppingrunda med dottern. Vi förärade Farsta med ett besök. Hanna körde med sin mer tillbakalutade stil - hon sov hela tiden...

På något konstigt sätt lyckades jag komma hem med lite nya kläder till Hanna och en del annat smått och gott. Ganska trevligt!

Tillbaka hemma igen kunde jag konstatera att det fortfarande var sängläge för min äkta hälft.

Hoppas nu att han mår bättre imorgon och att vi andra slipper samma skit.

Inga kommentarer: