torsdag 4 mars 2010

Lite som Stenmark eller kanske Myhler?!

Drömmer om hur jag tog mej ner för Hammarbybacken tidigare ikväll... Såg inte ut som nån av dom, det är jag ganska säker på! Men så roligt det var!

Det var min allra goaste arbetskompis, min man och så jag som drog iväg till slalombacken runt knuten efter jobbet. Hittade till och med pjäxor som svalde mina gigantiska vader. Är det inte fantastiskt?!

Vi hade SÅ roligt! Vi åkte om och om och om (ja, backarna är inte så långa...) igen och så några gånger till. Sen blev det middag på Grekiska Kolgrillen i Hammarby Sjöstad- Görgött!

Nu har vi packat ner lite kläder och imorgon beger vi oss till Igelstorp för att pussa pussa pussa pussa pussa på våra barn. Som vi längtar!

Veckan har varit väldigt bra ändå. Barnen har enligt rapporter haft jätteroligt - rapportören är självaste sonen som sprudlande har redogjort för alla bravader, varenda kväll på telefon. Han skulle aldrig hitta på, han har verkligen haft det bra! Lilla dottern har gjort stora framsteg och faktiskt lyckats att bajsa på toa - STOOORT!

Nu soffan, snart sooooova!

Inga kommentarer: