onsdag 28 april 2010

Varför är det så gott?

Åt på McDonalds idag för första gången sedan jag startade mitt nya liv.

Varför är det så gott? Jag hade verkligen hoppas på att den efterlängtade McFeasten skulle växa i munnen på mej och att jag inte ens kunde titta åt stripsen utan att må illa. Så var inte fallet.

Nu skulle jag, om jag ansträngde mej lite, kunna känna att jag känner mej yttepytte däst.... Men, njaaa, jag vet inte. Skulle kunna äta där imorgon också.

Men, nu SKA jag inte det! Jag får ordentligt beräkna vad den här frestelsen kostade mej i points och sen är det bara att ta nya tag och gå vidare.

Ska nog stanna en stund vid tanken att jag faktiskt gick ner -1,2 kg förra veckan!

Imorgon bär det av norrut över dagen och butiksbesök. Tidig morgon blir det, gäääääsp. Ska nog inte sitta här och gagga mer...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Antar att nytt hamburgerbesök inte är riktigt lika lockande när Du kollat in pointsåtgången...Du får nog hoppa av tåget lite tidigare och gå så att Du får ihop ett rejält gäng med aktivitetspoints...
Jag är ändå jäkligt imponerad av Din fortsatta fantastiska viktnedgång - Du är BARA BÄST söta syster! Kan meddela att jag nu efter några veckors riktigt dåliga viktresultata är med på banan igen!
KRAM