tisdag 28 december 2010

Jorå!

Jag gjorde som jag hade bestämt. Upp på vågen imorse med hjärtat i halsgropen... Jag hade gått NER 0,3 kg sen 19 dec! Om jag blev glad?! Joo, lite... ;)

Det blev en lätt frukost och sen tog sej hela familjen till mannens gym. Barnen fick vara i lekrummet medan mamma och pappa fick svettas lite. Snyggt av Sats, jag fick provträna gratis!

Är väldigt sugen på att byta gym, tanken på att kunna träna tillsammans på helgerna är väldigt tilltalande! Men så är det ju detta med att jag vill träna på lunchen på veckorna och då faller det lite. Mitt nuvarande gym ligger ju så himla nära jobbet, det kan ju inte bli bättre! Ska jag knata bort till Sats så tappar jag en del dyrbar tid och jag vet inte om det är värt det... Får fundera lite till på det där.

Nu ska jag blunda lite när dottern sover middag, sen kan det nog bli lite mellandagsrea i eftermiddag....

Kram!

Inga kommentarer: