torsdag 17 februari 2011

Full fart mot helgen

Det bidde inget besök av syster i helgen. Sååå tråkigt! Men vi ska få kalasa lite imorgon kväll och på lördag kväll ska jag kolla melodifestival och äta en massa snacks. Det blir bra det!

Träna ska jag också göra, men det orkar jag inte riktigt tänka på. Det känns i benen att jag sprang en bit igår. Imorgon blir det i alla fall styrketräning och i helgen ska jag göra två pass. Men som sagt, vill inte tänka på det mer nu...

Ikväll var jag på sonens skola på "föräldrautbildning". Han går på en Montessori skola och det känns riktigt bra att få en massa information och till och med göra några praktiska övningar. Nu vet jag lite mer om hur de jobbar och vad min kille pysslar med på dagarna! Nu vet jag vad han har gjort när han har jobbat med frimärksspelet med addition och växling eller jobbat med guldet.

Jag är helt såld på den här pedagogiken och jag ser min sons utveckling hela tiden. Han är en fantastisk kille. Min prins!

Inga kommentarer: