lördag 2 april 2011

Äntligen!

Hemma igen från Norge och Trondheim. Det blev två väldigt roliga dagar, jag älskar verkligen den här delen av mitt jobb! Idag är det en skön hemmadag och imorgon eftermiddag åker jag iväg igen, denna gång till Växjö. Sen är det mer eller mindre slutrest för min del innan sommaren, fast ett par svängar till blir det.

Den här veckan har som jag nämnt tidigare varit i det närmaste ett totalhaveri vad gäller mat och träning. Så fick jag äntligen på mej joggingskorna idag, vilken lycka!

Det kändes så bra och jag hade efter en knapp mil (9,7 km blev det tror jag) en kilometertid som snittade på 6 minuter. Härligt! Jag tror nog att jag ska ta mej en liten sväng imorgon också, bara för att börja den nya veckan på ett bra och positivt sätt.

Jag ser ärligt talat inte alls fram emot vägningen imorgon men jag vet ju varför vågen säkerligen kommer att visa plus. Det har jag tuggat mej till, alldeles på egen hand....

Skit sak samma, nu börjar en ny vecka och det blir nya tag!

Inga kommentarer: