onsdag 6 april 2011

Så var det mitt i veckan igen!

Idag har dottern varit på sitt livs andra tandläkarbesök. Det var succé! Hon klättrade upp i stolen själv och låg där och gapade stort hela tiden! Det fanns en massa tänder att räkna och sköterskan fick dessutom putsa lite på framtänderna där vi hade missat lite med borstningen. Hmmm, inte bra. Men så är livet med en envis liten tjej, det är bara att kämpa vidare!

Det är väldigt skönt attha en dag hemma, jag har ju varit ute på jobb både i slutet på förra veckan plus att jag resan i söndags kväll fick åka iväg för att vara på plats i Växjö måndag morgon. Jag saknar familjen när jag är borta men det är samtigit väldigt roligt att få göra de här jobbuppdragen utanför kontoret.

Nu har jag softat en stund i soffan och väntar på att sonen ska komma hem från skolan. Det blir först lite fika och sen ska vi åka ut till Dalarö och gosa med hög vilda hundvalpar. Mysigt!

Nu kom sonen precis hem och visar lyckligt upp den kvarglömda mössan som jag efterlyst i flera dagar. Bra jobbat!  Nu ska det som sagt fixas lite fika. Mmmm, jag gillar verkligen mina lediga dagar!

Inga kommentarer: