onsdag 27 april 2011

Bedövad

Det har varit full fart hela dagen idag. Huset blev äntligen städat och jag har tagit mej igenom all tvätt som nu är ren. Konstigt nog försvann den inte bara för att den är ren och fräsch. Nu ska skiten strykas också... Men inte ikväll.

När mannen nattade barnen gav jag mej ut på ett träningspass. Jag försökte mej för första gången på ett intervallpass. Det blev inte så lyckat, det var alldeles för meckigt att hålla koll på tiden men jobbigt var det i alla fall. Alltid något.

Det var skönt att komma ut en stund och rensa skallen.

Idag fick jag ett oerhört tragiskt besked om att en nära vän från förr är så allvarligt sjuk att det kanske bara fråga om dagar innan det är slut. Det är så fruktansvärt hemskt, mitt hjärta värker. Jag tänker på hennes familj, kan inte ens föreställa mej vad de går igenom just nu. Fy fan vad livet är grymt ibland.

Inga kommentarer: