söndag 26 juni 2011

Det ordnar sej...

Helgen inleddes med en väldigt trevlig midsommarafton med goda vänner. Maten var god, jordgubbstårtan smakade alldeles fantastiskt och sällskapet var trevliga och roliga. Dessutom var det fint väder, kan knappast bli bättre!

Sen har det liksom gått lite på sparlåga. Jag har haft ont i magen (tror att det är en ovälkommen konsekvens av semestern...) och inte orkat ta tag i något som helst. Maken har varit lite på samma linje. Lite småtrist men samtidigt ganska skönt de stunder jag taggade ner och såg till att bara koppla av och njuta av det.

Sen kan jag meddela att det är ett bra tag sen jag rökte, senaste blosset togs 11 juni. Så ja, jag har nog slutat nu!

Nån vidare träning har det inte blivit i helgen. I fredags sprang jag men sen har det inte blivit nåt mer. Skulle iväg ikväll men fick istället lugna orolig dotter som inte riktigt ville komma till ro och somna. Sen var klockan för mycket tyckte jag... Skitdålig ursäkt. Men va faan, det är bara att ta nya tag imorgon!

Inga kommentarer: