onsdag 29 juni 2011

Det blev en dag på stranden...

Men barnen ville inte alls bada, det var torr lek som gällde! Vi har haft en fin dag vid Rudans Friluftsområde och nu är det dags för grillmiddag på altanen. Som jag önskar att vi hade semester nu...

Det är svårt att leva i nuet och njuta, tro inte att jag inte försöker! Men tankarna styr hela tiden över på hur tråkigt det är att vi bara har en semestervecka kvar tillsammans och att två veckors ledighet blir utan mannen. Han är ju ändå den som jag valt att leva livet ihop med och så kan vi inte vara tillsammans när vi äntligen får vara lediga...

Sen blir ju inte saken bättre av att jag från juli nu överger deltidsarbetandet och går upp på heltid.

Nu ska jag skita i datorn för idag och va tillsammans med han den där, mitt livs kärlek, och de två utomordentliga resultaten av all den där kärleken...

1 kommentar:

Knasokalas sa...

:-) fint!