måndag 4 juli 2011

Också en start på veckan...

Förra veckan skippade jag nerskrivandet av matintag och viktresultatet visade plus men enligt samma mönster som mååånga veckor innan - ett upp, ett ner, ett upp.... Jag står still, helt enkelt.

Nu satte jag mej för att skriva ner vad jag åt igår och hittills idag. Jäklar... Gårdagen var verkligen ingen lek, jäklar vad jag stoppade i mej... Well, well, ny dag idag och det ser riktigt bra ut så här långt.

Jag tränade på lunchen och imorgon är det löpträning på kvällen.

Nu ska jag ta mej en trappa upp och skura badrum. Visst låter det som en höjare nu när jag äntligen är alldeles solokvist här hemma när mina kärlekar har dragit iväg på semester?! Men jag tänkte att om jag nu tar tag i det här nu idag så slipper jag slita med det kvällen innan de kommer hem...

Inga kommentarer: