tisdag 5 juli 2011

Seg råtta

Jag känner mej lika sladdrig och seg som en sån där godis just nu. Jag tog helt slut efter löprundan.

Kanske gjorde jag en miss när jag envisades med att ge mej ut och springa när jag vanligtvis brukar käka middag? Trodde att jag hade laddat med lite extra energi i form av frukt under eftermiddagen för att klara mej men det var nog inte tillräckligt. 

Jag tog en ny sväng idag och den kändes låååång, men det blev bara dryga 9 km. Telefon / musik / GPS strulade också, så det var svårt att hålla fokus. Trots tröttma, ont i magen (kan nog inte skylla på Egypten längre nu?!) och teknikstrul så är jag glad att jag gjorde det. Jag följde min plan!

Planen för morgondagen är jobb, styrketräning på lunchen och sen blir det en kväll på Grönan med några arbetskompisar. Det blir nog himla trevligt!

Inga kommentarer: