onsdag 29 februari 2012

Hej bloggen!

Jaaa, vad säger man? 

Har varit väldigt frånvarande här ett tag, livet snurrar på lite för fort och det gäller att prioritera. Bloggen har fått stryka på foten helt enkelt.

Nu känns det ändå som om jag är på banan. Renoveringskaoset är i princip över och vi har numera ett fantastiskt badrum, så himla fint är det! I detta nu är plattsättaren här och fixar lite fogar och mannen monterar den sista möbeln.

Jag kände mej lätt överflödig där uppe så jag drog mej ner åt soffan och försöker nu se sådär lagon upptagen ut.

Jag startade dagen med ett träningspass, det första på nästan tre veckor. Spinning är ju förbaskat roligt och ett 45 minuters pass gjorde att jag vaknade till ordentligt! Imrorgon tänkte jag också vakna till på gymet, det blir crosstrainer och rodd för hela slanten.

Jag hoppas verkligen att förkylningsskiten är över på ett tag nu, jag längtar verkligen efter att träna ordentligt igen!



Inga kommentarer: