söndag 22 april 2012

Inte tappa taget

Snart ny vecka igen men först ska jag njuta av att det är söndag. Våra för helgen inlånade två extrabarn är på ridning och fotbollsmatch med mannen. Våra egna två är hemma för tillfället men snart ska lilltjejen på kalas och sonen iväg på gymnastikträning.

Vi har bakat smarrig morotskaka som står i ugnen nu, det doftar underbart gott! Ikväll kommer svärmor med sambo på middag så att vi kan planera kommande helg när snälla svärmor ska förbarma sej över våra barn.

Igår var vi på Tom Tit's i Södertälje och på kvällen myste vi i soffan och kollade på Tintin, den filmen rekommenderas verkligen, vilken höjdare! Det blev en ganska tidig kväll men jag har inte sovit speciellt bra, tankarna snurrar i huvudet. Det är lite mycket nu...

När sonen är på träningen ska jag knyta på mej löparskorna och ge mej ut i skogen. Hoppas att det lättar på magont, illamående och snurrande tankar.

Träningsplanen för kommande vecka ser ut så här:

Måndag: Löpning/styrka
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning
Torsdag: Vila
Fredag: Spinning
Lördag: Löpning
Söndag: Löpning

Jag tror verkligen att träningen hjälper mej att inte tappa taget. Det kanske inte bli några tuffa pass men träna ska jag.



Inga kommentarer: