tisdag 6 maj 2008

En kväll hemma med mina killar

Slutade 16 idag, har fått njuta av en god middag med mina killar. Sen tittade vi på Bollibompa tillsammans. Viggo somnade i mitt knä. Mysigt....

Mina fötter har idag antagit formen av ballonger, så nu är det högläge som gäller. Så SKÖÖÖÖÖÖÖNT att detta snart är över!

Jag får ofta höra att jag är så positiv, glad och ser så fräsch ut. Det är jätteroligt att höra men varför känner jag mej inte sån? Jag är trött, svullen och har ONT...

Jag längtar efter att ta en lång promenad men det går inte. Kan inte ta många steg innan det som låser sej och gör ont. Guuud vad jag kommer att promenera när bebisen har kommit!

Det är bara sex veckor kvar nu, det känns nästan overkligt.

Nu har sambon somnat i soffn, jag gör nog det snart jag också.

Kram!

Inga kommentarer: