måndag 26 maj 2008

Sista veckan på jobbet...

Efter en jättemysig helg har jag nu påbörjat min sista vecka på jobbet.

Den inleddes med att min dator kraschade och så hade en av våra butiker brunnit ner... Jag fattar inte hur jag skall bli klar med allt, men det kanske är så. Man kanske inte blir klar med allt man vill, någonsin?

Önskar bara att jag kände mej gladare, mer positiv. Kommer att få ett bryt innan veckan är slut, tro mej...

Jag är så glad att jag har mina killar hemma. De är så goa. Lilleman han är så mysig så att jag skulle kunna äta upp honom... :) Mannen tar mitt svajiga humör rakt av och masserar min värkande rygg på kvällen. Hoppas att jag någonsin kommer att kunna ge tillbaka all kärlek till dem. Kommer jag någonsin kunna göra det?

Guud, är så sentimental och blödig idag. Men, det är så jag känner mej.

KRAM!

Inga kommentarer: