onsdag 4 juni 2008

Det ljuva hemmalivet...

Har nu tillbringat hela tre dagar hemma...

Det är så härligt!

I måndags var jag hos Maria och fick fotvård och så gjorde jag ett litet besök på IKEA. Köpte en massa tyg för att klä om våra dynor till trädgårdsmöblerna. Nu är det väl så att jag inte riktigt har hittat inspirationen till att sätta mej vid symaskinen, men den kommer nog...

Igår ville sonen absolut inte gå till dagis. Vi fick en väldigt mysig dag hemma i solen. Han badade i sin lilla plaskpool , vi fikade och jag fick sitta i min solstol och läsa och bara njuta av att vara hemma med honom.

Han har varit lite orolig och har fått för sig att jag kanske inte kommer hem från sjukhuset när bebben ska komma. Det blev till att prata igenm hela grejen ordentligt härom kvällen. Jag tror att han förstod.

Idag var det dagisdags igen, det var inte några problem. Jag har inte mått så himla bra, kymig och jättetrött. Har bara vilat idag, inget annat.

Imorgon kommer en mycket kär komips hit för att äta lunch, det ser jag fram emot. Saknar henne mest hela tiden. Sedan en tid tillbaka har vi en väldigt tät kontakt och det tycker jag mycket om. Hon är så viktig för mej.

KRAM!

Inga kommentarer: