onsdag 29 april 2009

Kväll med stora förhoppningar...

Barnen har somnat. Mannen också. Hoppas på en lugn natt med min älskade bredvid mej i sängen. Inatt satt han och sov i fåtöljen i vardagsrummet på grund av en ilsket värkande axel.

Jag häller i mej te och väntar på att halsen ska bli som vanligt.

Lilla dockan är fortfarande lite låg men verkar så smått på G. Hoppas, hoppas, HOPPAS - nu har hon varit sjuk i en vecka. Nu måste det vända.

Det är ju konstigt egentligen. Igår kväll vägrade hon sova med mej, när pappa kom och tog över så somnade hon på bara några minuter. Ikväll bad jag Magnus ta henne för att sova eftersom det funkade så bra igår. Hon vägrade att somna med honom. När jag tog henne så somnade hon på några minuter. Ombyte förnöjer, eller?!

Cirkus Svensson - live från förorten!

Nu ska jag koncentera mej på intrigerna i Grey's Anatomy.

Kram!

Inga kommentarer: