onsdag 29 april 2009

Snart kommer han hem...

Idag tog jag mod till mej och frågade om Viggo kunde få cykla med Ida och hennes pappa till kören. Det fick han. Ringde därefter Biancas pappa som kommer och hämtar barnen i kyrkan.

Så snällt. Skönt att jag faktiskt vågade fråga.

Min hals känns som... Ja, skit. Hanna är inte heller på topp. Hon har varit lite låg hon också. Vi har sovit över två timmar och ätit lite (inget har kommit tillbaka - försiktigt jippiiii.... Schhhhhh...) och lekt lite och klättrat i trappan.

Vi har en skiva som blockerar trappan, Hanna gillar att stå på första trappsteget och gnaga på den. Hon får klättra i trappan också när vi är med. Hon tycker att det är jätteroligt och tittar triumferande på mej för varje steg som hon klättrar. Goa unge. Bli frisk nu.

Nu mår jag ganska ok, bara jag inte behöver prata. Eller svälja.

Ska hälla i mej en kopp te innan sonen kommer hem. Längtar efter honom. Imorgon ska han få vara ledig om han vill. Det är ju valborg!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på Er! Massor av kramar från syster-yster