tisdag 21 april 2009

Nytränad o trött...

Så var det kvällen. Har varit iväg och tränat. Vattengympa på Torvalla med Madde som instruktör - skitjobbigt!

Men det är ju så roligt! Har varit trött och hängig hela dan. Sen var jag förbi hemma hos Ana, sa att jag var sliten och kanske skulle skita i träningen. Hon var också sliten.

Då tittade vi på varandra och lovade dyrt och heligt att vi INTE skulle banga. Det funkade! Här sitter jag nu, trött men glad. Stolt över att jag faktiskt kom iväg. Glad för att jag har så goa vänner.

Viggo har varit på utflykt idag, både förskolan och sexåringarna var på besök i Fjärilshuset i Hagaparken. Vilken grej! Barnen hade varit helt till sej - framförallt för att de fick ha matsäck med sej. De hade velat äta den redan på tåget till stan, alla var SÅ hungriga- kl 9 på morgonen... :)

Hanna har varit på läkarbesök. Hon väger nu drygt 10 kilo och är 75 cm lång. Stora tjejen, 10 månader i lördags! Det relativa lugnet är troligen snart ett minne blott, vår lilla tös börjar få till det där med att gå - det verkar inte vara långt kvar alls. Nu står hon "lull" och jag fick henne till att ta ett par steg själv idag... Spännande!

Nu kallar sängen.

Imorgon är en annan dag....

Kram!

Inga kommentarer: