söndag 2 maj 2010

Helgrapport

Söndag kväll. Lugnet börjar sänka sej. Om en liten stund ska vi krypa ner i sängen och läsa saga sonen och jag. Hanna sover sedan en stund.

Jag och Viggo har försökt skapa ballongfigurer här på kvällskvisten. Aldrig har jag väl sett en giraff med SÅ korta ben! Är inte vidare kreativ jag....


Vi har haft en riktigt mysig dag med lite shopping, biblioteksbesök och parklek. Hanna gillar verkligen lekparken!


Kolla in snyggingen med sin nya hatt!


Jag valde bort klädhandlandet för egen del, det får vänta ett par veckor. Jag passade på att njuta lite av solen en stund på eftermiddagen...


Vägdag idag igen, föregående vecka gick plus ett hekto. Inget att bli speciellt upprörd över men det gav mej en hel del jävlaranamma - nya friska tag ska det bli!

Nu är det dags att ta med sonen upp till sängen och läsa saga.

Go kväll och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett sketet hekto, Du hade väl druckit ett glas vatten för mycket i går... Kör hårt syrran, Du är skitbra!

Knas och kalas sa...

Vilka sötnosar!