måndag 14 juni 2010

Den oändliga tröttheten

Kombinationen -

Alldeles för hård säng på semestern + hosta + sjuk make + förkyld son som gärna sover hos mamma + dotter som stundtals är otröstlig på natten + hostmedicin med nåt skumt i + nästan ingen träning + oro för att barnen ska bli sjuka -

...har resulterat i en STOOOOR trötthet. Ändå har jag svårt att varva ner. Säkerligen den där skumma hostmedicinens fel. Hoppas att jag kan krypa i säng utan hosta ikväll så att jag kan sova "på riktigt". Har bäddat med rena lakan också för att det hela ska vara extra inbjudande och mysigt.

Nu sover sonen i vår säng på makens sida, så hans del kommer inte vara alldeles nyfräsch. Det får min älskade man ta när han inte ser till att komma hem från jobbet i tid... ;)

Nu ska jag njuta av ett avsnitt av Roomservice och drömma om att de där två superduktiga killarna knackar på hemma hos mej och erbjuder sina tjänster!

Kram!

Inga kommentarer: