tisdag 29 juni 2010

Strandad

Sitter här i soffan och känner mej som en strandad val. Orkar inte resa på mej, får nog sova här i natt. Det är bara att luta sej åt det ena eller det andra hållet och blunda... Jösses, nu är jag trött!

Det har gått i ett hela dan.

Det är fullt drag på jobbet och sen jag kom hem har tiden susat förbi och vips, så är klockan tio. Har kramat barn, ätit lite, läst om dinosaurier och fixat i trädgården. Nu är min gräsmatta ganska fin igen!

Fick idag till första lunchträningen på länge, det känns himla bra! Fortsättning följer redan imorgon, då blir det till att ha en träff med roddmaskinen. Jag står still viktmässigt så nu måste jag dra på lite för att det ska hända grejer. Från lördag är jag solokvist, då tar maken barnen med sej till Blekinge och semestrar utan mej en vecka. Det kommer att bli mycket jobb, men jag har redan planerat in träningen, det blir morgonpass tre dagar, sen får jag förhoppningsvis till nån joggingtur på hemmaplan också.

Semester hägrar någonstans därframme. Gud så skönt det ska bli!

Kram!

Inga kommentarer: