söndag 20 juni 2010

Jag kom hem!

Trots lite strul så kom jag fram till ställena jag skulle jobba på i Norge och sedan hem igen. 

I fredags fyllde min lilla prinsessa 2 år! Vi sjöng och dottern öppnade paket i sängen. Mysigt!

Sen blev det fest med familjen igår, alltid lika trevligt! "Lillprinsessan" och hennes stora dag firades tillsammans med kronprinsessans bröllop, det föll en och annan tår tror jag nog!

Vi kollade in bröllopstårtan, men vi slog fast att trots den respektingivande höjden (typ 3 meter...) så var nog vår tårta godast i alla fall. Inte så konstigt, jag hade ju gjort den! ;)

Så blev det söndag igen så, alldeles för snabbt, som vanligt... Gästerna for hem och vi var ganska trötta, allihop.

Jag tog mej dock i kragen och drog iväg på en joggingtur. SKÖNT var det. Nu fixade jag att jogga hela sträckan (ca 4,5 km) efter att ha värmt upp i ca 5 min med en snabb promenad. Lite stolt är jag för det!

Vågen visade härliga siffror den också. Nu är nästa mål att väga 70 nånting, inte långt kvar alls!

Har tillbringat en stor del av eftermidagen och kvällen med strykjärnet i högsta hugg. Nu är korgen med kläder tom, det gillar jag!

Det blir lite ofrivillig sovmorgon imorgon. Sonen har fått några suspekta utslag på rygg och mage som måste kollas upp, det blir en sen jobbstart imorgon, hoppas att det inte är några konstigheter! Det går vattkoppor i området och det har han haft, är lite rädd att det kan vara bältros...

Well, well, imorgon får vi veta. Det är bara att ta det lugnt tills dess.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Ska försöka att få till lite bilder från denna härliga helg också.

Kram!

Inga kommentarer: