söndag 15 augusti 2010

6 kilometer!

Det var vad jag sprang idag - hela 6 kilometer! Det känns skitbra, jag hade ett flow som jag inte varit med om så många gånger, jag bara körde på och ville inte tillbaka hem utan lade på en sväng och sen en sväng till och sen ytterligare en... När jag mätte upp streckan så blev jag så GLAD! Har nog aldrig sprungit så långt nån gång.

Vågen gav mej också ett härligt minusresultat.

Det går framåt!

Nu sover mina goa barn. Sonen håller på att bli förkyld så han somnade ovanligt tidigt. Vi låg i soffan allihop och kollade på film och han somnade hos mej. Mysigt.

Hoppas bara att han inte blir riktigt sjuk stackarn!

Igår var en alldeles fantastisk sommar dag, varmt och skönt. Vi hade besök av svägerska med familj och vi hade himla trevligt med god mat och dryck och mys på terrassen tills seeeent på kvällen.

Nu är snart denna helg slut och en ny vecka med jobb är på ingående.

Det kommer bli en BRA vecka, eller hur?!

Kram!

Inga kommentarer: