måndag 6 september 2010

Biggest loser

Jag fick en obehaglig känsla i magen.

Läste precis Aftonbladet om serien "Biggest loser" som har premiär på TV ikväll. Har sett den amerikanska versionen tidigare men i kväll är det dags för den svenska varianten.

En av tjejerna som ska vara med vägde in på 101,2 kg. Exakt det vägde jag vid nyår när jag började min viktresa. Hon var riktigt stor på bilden i tidningen. Jag har aldrig sett mej som jättestor, men det är nog bara att konstatera. Jag var jättestor.

Fattar inte att jag inte insett detta tidigare.

Fan, det känns konstigt det här. Får nog konstatera att jag har förnekat en del under en väldigt lång tid.

Men jag är ju på rätt spår nu och det känns skönt. Får gå hem och lyfta det där paketet med innertak som jag skrev om tidigare! Fast först ska jag jobba liite till och sen gå och träna.

Kram!

2 kommentarer:

Knasokalas sa...

Jag har sagt det förut, men jag är superimponerad av din beslutsamhet! Bra jobbat!

Anonym sa...

Jag har inte upplevt Dej som så stor heller ska Du veta! En sak är deäremot säker, Du är en sjujäkla kämpe som har kommit så här långt UTAN något TV:team och PT!

Go go go söta syster