fredag 3 september 2010

Var tog de vägen?

De är borta!

Mina bonuspoints alltså. Man har såna när man kör WW, men jag har tuggat i mej alla mina för denna vecka, så nu ligger jag liksom minus... Min ursäkt (som egentligen är totalt överflödig) stavas tjänsteresa. Då blir det inget bra alls med ätandet.

Hmmm, ska på kräftskiva imorgon. Får nog hoppa över goa pajen jag ska göra. Får hålla mej till se små fina skaldjuren istället. Eller så ger jag mej ut och springer ihop lite extra poäng.

Eller så skiter jag i det och tar nya tag på söndag.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spring som bara faan! Du vet att Du kan! Sedan struntar Du i vad Du syoppar i munnen så ska Du se att det säkerligen blir minus på vågen som vanligt!

Kram på Dej söta syster!

Åsa sa...

Du gör det som du känner för =) det är alltid bäst . vill du äta? GÖR DET !! och känn inga skuldkänslor .. livet ska inte begränsas .. och känner du när det är inte värt det .. då hoppar du :)

You go girl ..