torsdag 19 januari 2012

Motigt

Jag rodde som fan i tisdags. "Bra där!", säger jag till mej själv och klappar mej på axeln.

Igår hade jag ingen träning planerad, då var det jag som hämtade barnen och var på simskolan. Det är himla mysigt att få göra det! När vi kommit hem, käkat middag och barnen hade somnat blev jag sittande i soffan.

Tro det eller ej men jag fixade maten riktigt bra! Lite för många points men på ett bra sätt i alla fall. Istället för att käka mackor med ost som härom kvällen utan jag satsade på en röra med äpple, keso, kanel, nötter och russin. Det var riktigt gott trots att jag inte riktigt är kompis med naturell keso... Nästa gång skippar jag russinen och minskar lite på nötterna så blir det riktigt bra.

Middagen idag var ingen höjdare men jag vägde upp med att bara äta frukt här ikväll och jag känner mej nöjd med det.

Det blev inte något träning idag som planerat. Mötet jag satt på innan lunch drog ut ordentligt på tiden och det kändes inte bra att dra över lunchen för att träna. Jag kände mej frusen och ruggig och när jag var tillbaka vid mitt skrivbord efter rasten så började jag snora och nysa. Nu sitter jag här och är svullen i huvudet och snorig som få.

Det är inte speciellt kul just nu.

Vad göra? Ska nog ta mej en tur till apoteket och skaffa mej lite vitaminer, kan det få mej att bli piggare tro?!





Inga kommentarer: