onsdag 11 januari 2012

Nu är det dags igen

Biggest looser hade premiär ikväll. Det är helt otroligt som dessa människor kämpar. Jag hoppas verkligen att varenda en av dem lyckas. Tränarna är ett par grymt vältränade varelser, tänk att få ett pass eller två med nån av dom!

Dagen idag har inte varit nån höjdare. Jag vet inte var min energi har tagit vägen, ingenting känns riktigt roligt just nu. Det är ju helt sjukt egentligen med tanke på all fantastisk uppmärksamhet som jag får just nu. Så mycket pepp och värme som jag får varenda dag! Det är så himla roligt hela den här reklamgrejen och jag njuter verkligen men ändå går min hjärna på halvfart. Fan, det måste bli någon ordning nu!

På matfronten fungerar det bra och jag var ute på kombinerad PW och joggtur i måndags och fixade ett pass på gymet igår. Efter jobbet idag har jag pysslat här hemma och skrivit ett blogginlägg som kommer att läggas ut här i morgon. Nu ska det hängas lite tvätt och pysslas lite till den är det dags för sängen.

Imorgon ska jag äta lunch med en kompis som väntar på att få klämma ut inte bara en utan två små bebisar vilken dag som helst. Vilken underbar längtan! Tänk, två små knyten att snosa på!

Imorgon kväll blir det TRÄNING, har inte bestämt hur och var än men det jag får ta en funderare när jag tar tag i den där tvätten. Det måste bestämmas innan jag går och lägger mej så att jag har en plan. Annars är det väldigt lätt att det inte blir något alls.

Jag hittade den här bilden på http://www.viktväktarna.se/. Visst är den fin!











Inga kommentarer: