måndag 2 januari 2012

Välkommen!

Det är bara att välkomna det nya året med öppna armar. Välkommen 2012!

Jag hade börjat på ett inlägg med nån form av summering och tillbakablickar men jag skiter i det och ser framåt istället. Detta året kan ju bli hur bra som helst!

Nu sitter jag och väntar spänt på att få se min och tjejernas reklamspot på TV. Har fått rapporter om att den går ikväll men tydligen inte på den kanalen jag kollar. Här är det trean som gäller ikväll och tidernas bästa och mysigaste film "Love Actually".

Jag var så jäkla träningsladdad sist jag skrev. Dessvärre vaknade jag med halsont på nyårsafton och igår var jag ganska risig. Vilket jäkla mörker! Men så bestämde jag mej för att inte deppa ihop för det. Några joggingturer blir det inte på några dagar men promenera tänker jag göra.

Ikväll läste jag för dottern och fick en liten stund med kramar och pussar från min goa lilla tjej. Vi låg där och myste och blundade... Och efter en stund vaknade jag med ett ryck, för visst lyckades jag somna. Det är inte svårt nånstans! Men som sagt, jag hade bestämt mej så jag tog mej faktiskt ut på den där promenaden. Det känns jäkligt bra nu!

Nu kan jag sitta här i värmen och bara mysa. Go kväll!

Inga kommentarer: