torsdag 19 juli 2012

Tillfreds

Vill inte, vill inte, är du dum i hela huvudet?! Lägg AAAAV nu!

Ungefär så lät det i mitt huvud när klockan ringde imorse. Det stod PW på schemat innan jobbet. Hmmm... Men va faan, jag tog mej upp, fick på mej kläderna och gav mej iväg. Vilken känsla! Jag joggade sista kilometern i rent lyckorus!

En bra dag på jobbet blev det absolut. Det bästa idag var definitivt att jag ordnade till det lite med min stundande semester. Planerat var att jag ska vara ledig i två veckor, jobba en vecka för att göra bokslut och sedan vara ledig ytterligare en vecka efter det. Idag fick jag reda på att kommande bokslut är förlängt. Jag tog chansen, kollade med cheferna på plats och fick ok på att ta alla tre veckorna på raken istället. LYCKA!

Efter denna härliga jobbdag drog jag till frisörn och klippte av mej nästan allt hår...  Mmmm, det kan nog bli bra, behöver liiiite tid bara så jag får till "min" styling.

Väl hemma så väntade ett "Ripped in 30 minutes" pass. Jag bet ihop och körde på.

Nu har jag ätit en efterlängtad middag och känner mej mer eller mindre färdig för idag. Imorgon är det fredag, sen är det SEMESTER!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot förevisning av träningsprogrammet i nästa vecka! Kram goa syster!