tisdag 12 februari 2013

Dagens rubriker

Viktväktarna i nån form av blåsväder idag. Fantastiska Shirley Clamp har gått ner med deras program men inte alla kilon hon har tappat, VV stod för "etapp 2" som jag förstår det. Är inte det ok?

Jag tycker att det är ok. Det enda som jag tycker är konstigt är att hon inte berättar hur mycket hon gick ner på sin VV-viktresa. I kampanjen som jag var med så hade vi alla gått ner olika mycket men det vi har åstadkommit är fortfarande lika jävla bra gjort!

Det gäller att hitta SIN väg och SIN kropp!

Min 90-dagars utmaning är klar! Lite trist att jag inte har följt upp den här på bloggen bättre men jag kan konstatera att styrketräningen har gjort under med min kropp, jag har MUSKLER!

Har en "före-bild", ska bara fixa en "efter-bild" också så att ni får se med egna ögon...
Återkommer med det!

Inga kommentarer: