måndag 20 juli 2009

En underbar helg!

I fredags eftermiddag begav sig min lilla familj och jag till Överlöpe utanför Norrtälje.

Där har ett par av våra goa vänner sin husvagn, mitt ute i skogen! Det är en fantastiskt härlig variant på husvagnscamping, ett gigantiskt område med en massa husvagnar utspridda bland träden. Fina trädgårdar med varierande mängd pyssel och pynt. Alla platser har en bod med eget utedass och förråd. Det är som ett sommarstugeområde fast med husvagnar. Underbart! Ingen trängsel och lugn och ro.

Vädret var underbart och vi gottade oss med god mat, en del gott att dricka och så detta trevliga sällskap. På lördagen var vi på stranden och så köpte jag mitt livs dyraste blöjor i butiken på Vätö... Hade lyckats åka ifrån dem hemma, det var bara att betala och se glad ut - nästan 200:- kostade de!

Vi fick inte riktigt plats allihop i den fina husvagnen, så killarna sov i tält, medans kvinnor och barn fick sova inomhus. En väldigt bra lösning, alla trivdes så bra så.

Innan vi for hemåt på söndagen gick vi en tur i omgivningarna. Det är verkligen ett jättemysigt ställe. Dit vill jag åka igen!

Kramar!

Inga kommentarer: