torsdag 30 juli 2009

Så GLAD!

Idag har jag bokat mej och barnen på tåget till Malmö på söndag för att tillbringa några dagar hos mamma och pappa i Borstahusen. Härligt! Det kommer definitivt att bli ett äventyr med en massa packning, vagn, två barn och så jag då... Men det fixar vi!

Imorgon ska en go vän och jag ta med barnen till Junibacken. Tycker att det är ett så himla fint ställe! På kvällen ska samma vän och jag gå på bio - alldeles själva. Vilken lyx!

Har så svårt att ta mej för saker själv, men nu fick jag en konkret fråga och då var det bara att haka på. Prata kan jag, men att komma till skott... Det är inte lika lätt!

Vi ska se "Män som hatar kvinnor", har läst alla böckerna i serien och ser verkligen fram emot att få se filmen.

Stor kram! Väntar på att mina gratisbilder ska bli uppladdade så att jag kan mecka ihop ett fint bröllopsalbum...

Kram!

Inga kommentarer: