söndag 26 juli 2009

Söndagskväll

Sitter här i soffan, det är alldeles tyst. Ganska skönt faktiskt.

Mannen somnade med Viggo och jag har roat mej med att försöka rita ett kök med hjälp av IKEA's verktyg. Det gick inget bra...

Det kommer nog att bli ett nytt kök här i huset under nästa år. Tänkte att jag kunde börja att planera lite, men det var meckigare än vad jag trodde. Får nog drömma ett tag till och sedan ta hjälp av ett proffs när det är dags att förverkliga det hela. Jag blev så inspirerad idag när vi var hemma hos våra vänner som har ett alldeles underbart, nytt kök!

Jag fick en ny frisyr idag. Nu är jag korthårig igen. Känner mej snygg, lite "ny" och väldigt fräsch! Dessvärre har jag inte något bildbevis att visa upp, har ju ingen kamera längre... :(

Nu är det nog dags att gå och sova lite. Det blir en tidig morgon, ska vara barnvakt till lilla söta B i veckan. Funderar på att göra en utflykt till Naturhistoriska museet, får se om vi kommer iväg imorgon. Hoppas ändå på att det ska bli strålande vackert väder så att vi kan komma iväg till stranden...

Kramar och go natt!

Inga kommentarer: