lördag 1 augusti 2009

Packad och klar...

Imorgon ska vi ut på äventyr mina barn och jag!

Jag har packat idag, kämpade som bara den för att packa minimalt med saker. Ändå är väskan full - och tung...

Är lite nervös faktiskt. Drygt fyra timmar på ett tåg. Barnen och jag. Tänk om det blir kaos, gråt och skrik... Tänk om tåget blir försenat, tänk om jag inte kommer av för att jag har så mycket packning, tänk om...

Har i alla fall hållit det löfte jag gav mannen igår. Jag har inte gått i spinn av stress, varit grinig eller otrevlig. Brukar bli det, nämligen...

Nu ska jag bara se till att hålla mej lugn imorgon förmiddag också.

Det kommer att gå bra!

Idag har vi skaffat oss en ny kamera! Ska bli roligt att leka med den under kommande veckan. Har ju så mycket fint att fotografera, så det blir nog inte så svårt.

Stor kram, ha det gott!

Inga kommentarer: