torsdag 27 augusti 2009

Snart helg!

Ser verkligen fram emot helgen!

Inleder den med fredagsmys med son och dotter imorgon, mannen ska spela golf. Frågade Viggo vad han vill ha att äta nu när vi ska mysa ordentligt.

Blodpudding, svarade han då. Det är ju jättegott mamma!

Mmmm, ser fram emot morgondagens middag... :)

På lördag ska jag och mannen fara in till den stora staden och... Ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra. Längtar så! Vi har hela dan för oss själva. GÖTT!

Svärmor ska ta hand om våra godingar här hemma hos oss. Får dessvärre hoppa över det vilda sexet på köksbordet denna gång, men jag tror att jag överlever den förlusten. :))

Får ont i ryggen bara jag tänker på det...

På tal om det, så har vi nu bokat våran "mini-honeymoon"! Om två veckor ska vi åka till Häringe slott och äta gott och sova ostört och frossa i läcker hotellfrukost. Bara jag och mannen.

Wow, det blir mycket "mannen & jag utan barn" nu framöver. Tänk om vi tröttnar på varandra?! Ingen risk. Han är ju alldeles fantastisk. Och jag är gift med honom. Kan inte bli bättre!

Härliga minnen från några månader tillbaka!

Kram!

Inga kommentarer: