onsdag 12 augusti 2009

Det närmar sej...

Idag har jag varit en liten sväng på jobbet och hälsat på. Trevlig ställe det där! 1 september kör jag igång och jobbar 50%. Det blir två eller tre heldagar per vecka.

Jag tror att det är ett bra sätt att "starta upp", innan det är meningen att jag skall köra igång på heltid igen, 1 december. Hoppas bara att jag kan plocka fram min jobbhjärna någonstans ifrån. Tänk om jag inte hittar den?!

Det bästa är att barnen får en lugn höst, Viggo kommer att vara i skolan/på fritids mellan 8-13 och Hanna börjar inte på dagis (OM vi nu får plats då...) förrän 1 december.

Kommer att skrinlägga jobbtänket ett par veckor till, nu är det SEMESTER och jag ska njuta av att vara tillsammans med min alldeles fantastiskt underbara lilla familj.

Idag besöktes Andy's lekland i Sickla, Viggo hade kompisar hemma på eftermiddagen och så var vi och gratulerade min söta svägerska som fyller år idag. I tron om att det faktiskt fortfarande är sommar, lyckades vi varken få med oss regnjackor eller regnskydd till vagnen eller tillräckligt varma kläder för promenaden hem. Vi promenerade ändå - väldigt fort!

Lite gratismotion blev det så bara där på kvällskvisten, inte illa!

Kram!

Inga kommentarer: