onsdag 26 augusti 2009

Mamma Mia!

Åh, vilken UNDERBAR film det är!

Fick ett infall när jag satt och zappade på TV'n och körde igång en av mina stora favoritfilmer - Mamma Mia.

Jag blir alldeles glad i hela kroppen, samtidigt som det rinner sentimentala tårar nedför mina kinder. Men vad gör det, sån är jag!

Bäst är definitivt Merryl Streep när hon sjunger "The winner takes it all" för Pierce Brosnan på vägen upp till kyrkan. Wow, vilken utstrålning hon har. Alldeles fantastisk!

Sämst är nog när ovan nämnde man sjunger S.O.S. Det låter som stackarn har en tupp i halsen. Nu gör det ju ingenting egentligen för käre Pierce är ju så sexig så klockorna stannar... Fast han är en gammal (?!) gubbe... Om nu 56 är gubbålder, alltså.

Nu ska jag gå upp och försöka sova några timmar. I natt sover Viggo i min säng med pappa. Han har varit lite orolig några nätter och jag tror att alla får sova hyfsat bra när vi omrangerar lite. Hoppas bara att Hanna inte känner av sina växande små tänder i natt igen. Vill så väldigt gärna sova.

Stor kram!

Inga kommentarer: