torsdag 10 september 2009

Sitter här och är helt slut.

Sängen lockar, snart är det dags att sova och samla energi för jobb imorgon.

Idag har jag varit på ett ställe jag verkligen gillar - IKEA! Införskaffade lite förvaringmöjligheter till barnens leksaker. Sen kompletterade jag med ett par nya lampskärmar, batterier, servetter, ljus... Ja, det gamla vanliga alltså!

Kom dit precis när de hade öppnat, så det var ganska lugnt med folk. Hanna och jag strosade omkring och hade riktigt roligt båda två! Vips så var klockan över tolv, tiden går fort när man har roligt!

Resten av dagen har ägnats åt trädgårdsfix och en låååång stund i lekparken med Hanna. Viggo käkade bara mellis, sen försvann han iväg till en kompis. Efter middag, disk, bad, dammsugning och nattning så sitter jag nu här i soffan och orkar inget annat.

Va GLAD jag är att jag har min man, att vi delar på allt som måste fixas och ordnas med. Är så grymt imponerad över alla ensamma mammor och pappor som tvingas palla med allt själva.

Imorgon är det dags att jobba igen och sen är det helg och då ska vi åka till Häringe Slott och fira vår efterlängtade "mini-honeymoon"! Återkommer med rapport!

Nä nu ska jag gå en trappa upp och krypa ner i sängen. Go natt!

Kram!

Inga kommentarer: