måndag 28 september 2009

Härlig helg!

Så var det måndag igen.

Två jobbdagar blev det förra veckan. Det gick bra och var ganska trevligt faktiskt. Hade också ett uppstartsamtal med min chef. Allt gått fantastiskt bra i uppstarten och jag känner mej verkligen på banan med mina arbetsuppgifter.

Nu kommer nästa stora grej och det är att komma fram till hur vi ska jobba från december. Heltid eller deltid? Det är frågan... Ska sätta mej nu och ta fram några olika förslag på scheman så att vi kan sätta oss ner och komma fram till ett bra alternativ.

Helgen illbringades nere i Skövde hos familjen. Som alltid känns det som tiden inte riktigt räcker till. Det är verkligen tråkigt att min familj är så långt borta. Vi hade det trevligt i alla fall! Det blev en tur till inredningsmässan i Tibro, en titt och god fika i systerdotterns fina lägenhet och sen middag hemma hos syster.

Emma lånade hem en go liten vovve för dagen till Viggos och Hannas stora lycka! Det roliga var att hunden i fråga också heter Viggo... Och jag som tycker att man tjatar i vanliga fall! Nu haglade Viggo, Viggo, Viggo mest hela tiden!

Hanna vart helfrälst och ville helst stoppa in fingrarna i munnen på lilla godingen men han var tack och lov tålmodig. Viggo älskar ju hundar och nu var lyckan total när han fick gå ut på promenader och myste allt han kunde.

Blir ju liiiite sugen...

Nu sover min älskade lilla dotter och sonen är i skolan. Nu ska jag ta tag i schemafunderingar och i eftermiddag ska vi till frissan med sonen. Lite mellisfika blir det också, mysigt! Hoppas få en härlig promenad till centrum - det är fantastiskt väder!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj kan det finnas 2 härliga Viggo i Sverige???
kramis åsa m