lördag 19 september 2009

Sorry!

Det blir inte mycket bloggande just nu. Eftersom jag jobbar känns tiden hemma med familjen viktigare.

Det går bra på jobbet i alla fall. Känns inte som jag har varit borta så länge. Det mesta sitter i fingrarna. Otroligt egentligen, men skönt. Slipper känna mej som en total nybörjare...

Igår såg jag en av mina absoluta favoritfilmer - Dirty Dancing.

Patrick Swayze gick bort i cancer i veckan. Sorgligt.

Filmen är alldeles fantastisk - jag älskar dansen!
Sen försämrar ju inte den vackre huvudrollsinnehavaren läget - så SEXIG han är! Denna blick och hans vackra läppar. Mmmmmm!!!!!!

Sitter just nu och lyssnar på soundtracket från filmen på Spotify. Skitbra musik! Vet att jag "spelade in" den skivan hemma hos barndomskompisen Linda genom att ställa en bandspelare på inspelning nära högtalarna till hennes skivspelare. Vilken ljudkvalitet det blev!

Mina små goa barn sover nu, likaså mannen. Tror jag i alla fall. Han har varit ute på golfbanan hela dan så det är mycket troligt att han somnar tillsammans med Viggo.

Hanna har kommit på att man kan hoppa. Så söt hon är när hon kämpar på och försöker! Hon hukar sej och tar sats och så strääääääcker hon på sej. Dessvärre så lättar inte de små söta fötterna från golvet, men hon blir lika glad varenda gång!

Nu lockar soffan. Trött är jag.

Ser fram emot en mysig hemma dag med hela lilla familjen imorgon.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar verkligen Ditt bloggande men helt klart är umgänget med man och barn viktigast!
SNart ses vi! Kram från syster yster