lördag 19 november 2011

En liten glimt av en annan värld

Det är nästan för bra för att vara sant.
Snacka om att vara starstrucked!
Vet ni, jag har varit i studion bredvid Boxer Robert...
Helt. Jävla. Otroligt.

Denna pikanta detalj är bara en liten del av vad jag har fått vara med om i veckan som har gått...
Jäklar, vilken fantastisk upplevelse att få vara en del i skapandet av en reklamkampanj.
Helt otroligt!

Det har filmats och fotograferats i dagarna tre i en studio på ett insdustriområde i Saltsjö Boo. Jag har aldrig blivit så piffad och fixad och grejad med någon gång. Trevligt men konstigt kändes det.

Det var folk överallt och alla skötte sitt jobb med grym proffesionalism. Mitt i allt detta stod vi, fyra tjejer, som "bara" skulle agera modeller och dessutom i viss mån talande sådana.

Jag har fått träffa underbart goa människor och är så oerhört glad över att få ha varit med om hela denna superroliga upplevelse.

Nu återstår att se hur resultatet blir. Efter jul får vi veta!

Inga kommentarer: