onsdag 9 november 2011

Vet ni vad jag ska göra?!

Jag har funderat länge på vad jag ska hitta på för att riktigt fira och njuta av att jag kom i mål på min viktresa. Jag var lite inne på att gå till en duktig fotograf och ta en massa snygga bilder men det har liksom inte blivit något av.

För några veckor sedan fick jag se att Viktväktarna sökte folk som ville vara med i deras kommande reklamkampanj.

Jag låg hemma i soffan, var sjuk och hade det ganska tråkigt. Jag letade fram några före och efter bilder och skrev ihop ett snabbt mail där jag berättade vem jag var. Jag blev ombedd att skicka ett par bilder till och för ett par veckor sedan hörde de av sej och bad mej skicka in en filmsnutt också.

Där och då var jag väääldigt säker på att det nog var slut i och med den där filmsnutten, för jösses så töntig jag kände mej när jag stod där i vardagsrummet och filmade mej själv....

Men det var inte slut.

För en vecka sedan ringde en tjej från produktionsbolaget och i fredags var jag på casting. Idag blev det klart att jag ska få vara med i den där reklamkampanjen...

Det är ytterligare tre tjejer och så jag som under nästa vecka ska göra reklamfilm och fotograferas för tidningsannonser och Viktväktarnas hemsida.

DET är ett riktigt roligt sätt att fira och njuta av att jag faktiskt lyckades bli av med alla mina kilon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar vad jag är stort över Dej Åsa, min lillasyster!!!! MASSOR AV GRATTISKRAMAR

knas och kalas sa...

Vad kul, grattis! Skall bli kul att se också! Du jag lyckades med mitt mål också inspirerad av dig.

Anonym sa...

Wow vad häftigt!! Grattis du har verkligen varit jätteduktig. Många kramar till dig från Peggiis<3